höst

hm, höst. vinter. vår. sommar. just nu är det hösten vi väntar på. antar att vi får göra den så bra som möjligt. och hur gör man det då? mysiga fika. bada! kolla one tree hill, gossip girl, prisonbreak! shoppa skoj kläder. träffa friends♥ filmkvällar. läsa tidningar. hösten kan nog bli bra även att den kan tyckas lite grå och trist ibland!

ville också bara tipsa om en sida man kollar filmer/tv serier gratis på utan att ladda ner som jag nämnde för någon dag sen och någon frågade vad sidan hette. hittade den på blondinbellas sida. ch131.com är namnet! nu ska jag dra ner och packa min matchväska även fall humöret inte är på topp för det och jag är lite hängig. men let's se what we can do! PEACEOUT

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå. ekänn prison break e bra? =)

hihihi <3

2009-08-19 @ 18:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0