idag har jag besökt taggbusken





ännu fler bilder från halmstad i för någon vecka sen. conversen fick vara modeller i brist på annat! och angående överskriften, hahahah. när vi skulle cykla till stan idag, jag och mina syskon. körde jag in i en taggbuske, rivmärken har jag på armar och ben kan jag lova! såna uppstående rivmärken, hehe. ikväll blir det träning hoppas jag! mamma säger att jag inte ska träna för jag har skoskav. men jo, klart jag kan träna med skoskav! jag är bauta sugen punkt slut jag ska träna hihi. fast nu ska jag gå o äta blåbär med malin, puss på er

Kommentarer
Postat av: melissa

mums på converse :) ska faktiskt köpa ett par nya imorgon :p

2009-08-05 @ 23:58:21
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0