lördag!



tjosan. hemma från fotbollsmatch nu. 94orna behövde folk så vi fick spela med dom idag, skoj. fast resultatet var mindre skoj, förlust 7-0. eller 8-0. i dont know. det var ju faktiskt serieledarna så vi har nått o skylla på=) hehehh. nu ska jag slappa ända till klockan 5. då kommer sara till hit! vi ska laga pizza (undra hur den kommer smaka) och fixa oss till disco. tråkigt att det inte är något bra på tv fram till 5 typ, men jag har hittat det enda jag behöver, en hemsida man kan kolla serier på gratis! utan och ladda hem. så jag kollar one tree hill, såklart. nu ska jag gå och duscha, äta, sen titta ett avsnitt till! puss o krammm

Kommentarer
Postat av: lulu

vad heter den sidan där man kan se på serier gratis??

2009-08-16 @ 20:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0