15 juni

för er som undrar och antecknar, är stinalee's blogg bäst för tillfället! rör på påkarna och in och läs med er för tusan!=d det är någonting på gång där vettni! verkligen någonting på gång!

faktiskt så är det typ superskönt att det är måndag och jag inte är i skolan och jag inte ska till skolan 10 måndagar framöver! ihhhhhh nu fick jag gladryck, ihhh. anna ihhhh hon säger alltid så. ihhhhh. ehehhe.
någon som såg nya serien igår? Privileged. samma skapare som gossipgirl och gossipgirl är ju nästan bäst. efter onetreehill såklart. eftersom det är bäst, har alltid varit kommer alltid att vara!  iallfall, privileged går iallafall i repris på kanal 5 idag klockan 14.40. det ska iallafall jag se, min match krockade med avsnittet igår!

nu tänkte jag gå och äta frukost, sen dressa!
love♥ /hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha du är roligast i hela världen. hanna ihhhhhhhhhhhhh ihhhhhhh:)

2009-06-16 @ 13:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0