en söndrig allmänt seg data.


ingen ny bild... sitter vid malins data, gör det ett tag framåt, datan är SÖNDER pang boom
hej folk's
! hur mår ni? här mårs det gött. bestämt att sanna ska med mig till halmstad på onsdag, hoppas på att den gula saken på himlen tittar fram så vi kan sola och bada! självklart packar jag fortfarande, det går inte, GÅR INTE att packa snabbt. som jag säkert sagt innan, elr åtminstonde i förra bloggen, kan det ta hur sjukt lång tid som helst för mig att packa. vill ni veta vad jag har packat i, 2 bikinis. eller packat i, laggt vid sidan av väskan. ingenting mer, ingenting alls. hehe. ska gå och ta en dusch nu, sen bara chilla & sova=) HEJA GUDDARP IMON!!!!
xoxo hanniboi hahah

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Kikar in och säger hej :-) Guuud vad söt du är! Är allt bra med dig en solig och fin dag som denna? Ha det bäst! Ska vi lägga till på Bloglovin? :-)

2009-06-30 @ 10:38:57
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0