johan palm

systemkamera var alla domdär punkterna i förra inlägget. hihi. om jag köper det innan malin och victor kommer hem från turkland, (på lördag) har victor lovat mig en surprise, hahhha. tjihu.

måste bara berättta vem jag såg på stan igår när vi cyklade till maxi. johan palm! han gick där på gatan med ett gäng till. kändisar kanske. dom var helt själva, inga fans eller något så jag la inte märke till att det var han först. men när jag såg han kom "waaa" ur min mun och jag cyklade förbi. hahhah. skoj.

malin och joel på balen=)

puss hej nu ska jag dra in i duschen.

Kommentarer
Postat av: Malin

men hanna fy vad fuskigt ;O

Jag vill oxå träffa johan palm :P

2009-06-28 @ 23:48:56
URL: http://maaaliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0