DATAN DEN ÄR JÄTTEJÄTTE HET

tänka sig, jag lever, jag är bara allmänt seg ibland och jag saknar att blogga men jag hatar det utan kameran. men minneskortet ska komma ngn gång denna veckan. annars ska dom få smaka på andra bullar på netonnet! då ska minsann jag ringa och klaga. okej inte jag. men jag klagar på mamma och tillslut ringer väl hon och klagar. haha. imon ska jag till min farmor och sticka, jag har blivit tant. på höstlovet ska förresten jag o anabanan till mormor och tanta oss! riktigt nice. snart är det jul hejhopp och snart ska jag kika på min hund! hejdå i lingonskogen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågestund på min blogg!

2009-10-21 @ 15:54:07
URL: http://kisis.blogg.se/
Postat av: alicekusin (y) :D

jag ska ju oxå med och sticka hos mormor och morfar ? :O, du har väl inte glömt det ? :O :):):)

2009-10-21 @ 17:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0