heffaklumparna





jag har inte storlek 34 i skor i vanliga fall om någon undrar, råkar bara vara så att dessa bowlingskor är grymt stora i storlekarna så man får gå ner 2 sizes! haha

om ni inte vill veta några av mina dags-klant-saker behöver ni inte läsa dethär; imorse vaknade jag av mamma som skrek att jag skulle till tandläkarn (jag hade glömt..) när jag skulle sätta mig i bilen upptäckte jag att jag hade glömt borsta tänderna, så det fick jag göra i bilen, och svälja spottet, springa upp till tandläkarn och anmäla mig i luckan. när tandläkarn sedan satte mig i den fina stolen och väntade på undersökning av tandställningen upptäckte jag med hjälp av speglen i taket att jag var kritvit runt kummen av tandkräm, BRA JOBBAT. hhohoh. sista lektionen var det dags för fotboll på elevens val. jag hade en flece på mig som var gammal och liten, i den hittade jag min husnyckel. som varit borta i 1 år typ. fast när träningen var slut upptäckte jag att den inte var kvar. så där gick jag och 2 snälla pojkar och letade o letade. och det gav resultat, vi hittade min kära nyckel! nu ska jag träna, bye!

Kommentarer
Postat av: LALAALALLALLALAHAHAHAHAHAH>D

vad lik jennie var sin lillasyster

2009-10-01 @ 21:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0