fotobok? JA TACK

till alla er bloggare som känner att ni vill göra någonting kul med era bilder, vill ni ha ett otroligt bra tips? tänkte väl det. läget är såhär att på www.fujidirekt.se/blogga (fujidirekt är en sida där man framkallar bilder) kan du få en gratis fotobok, det enda du behöver göra är att skriva en text i din blogg som innehåller minst 100 ord. visst låter det bra? jag tycker fotoboken verkar vara en jätterolig grej och tänker absolut skicka in! varför inte ha en fotobok från bilderna i somras (vilket jag tänker göra), bilder från ett bröllop eller bilder från utland semestern? i fotoboken kan man själv bestämma vad man vill ha för bilder, typsnitt osv. genom ett program som man laddar ner gratis på hemsidan sätter man ihop bilderna så som man själv vill ha dom. lägger till den text man vill ha, rätta bakgrundsfärger, ramar och annat skoj. det är defenitivt värt att knåpa ihop 100 ord för en sånhär rolig fotobok! ett otroligt bra grej helt enkelt!

ha det bra /hanna

Kommentarer
Postat av: anna

hahahahhahahahaha hanna du är klockren jag skrattar ihjäl mig åt dig nu!!!!!!väldigt bra tips dock jag ska nog oxå göra det här!!!:) ses imon:)

2009-10-05 @ 22:16:07
Postat av: anna

hahahahhahahahaha hanna du är klockren jag skrattar ihjäl mig åt dig nu!!!!!!väldigt bra tips dock jag ska nog oxå göra det här!!!:) ses imon:)

2009-10-05 @ 22:16:17
Postat av: stina

vad fin blogg du har!

2009-10-06 @ 16:32:03
URL: http://stinalee.se
Postat av: stina

2009-10-06 @ 16:33:18
URL: http://stinalee.se
Postat av: anabanana

HANNA UPPDATERA DÅ!:)

2009-10-11 @ 11:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0