l o l

jag och anna sitter och stickar (ja vi är tanter i yngre format) alice kommer in.
alice- vad gör ni?
jag- stick (med denna skumma dialekt vi tycker är kul att prata blir stickar stick)
skratttt!

alice och hennes kompis är på alice rum och skrattarskrattar skrattar. åt någon lek som heter bajsleken. man tar en boktitel och byter ut ett av orden mot bajs. jag tycker leken verkar lite tråkig men tänkte mobba annas absoluta favoritböcker lite (twilight) det slutade såhär:
om jag kunde bajsa
när jag hör din bajs
ljudet av ditt bajs
så länge vi båda bajsar

det var iallafall gris kul när man är lite halvtrött och vill skratta åt något. jag låg dubbelvikt.


Kommentarer
Postat av: hej

Hhahhahahahahah VI ÄGER ALLA PÅ BAJSLEKEN:)

2009-10-30 @ 17:19:28
URL: http://annaetuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0