que tal



idag har jag spelat match. vi vann med 3-1! efter det kollade jag hockey, oscar spelade. de blev vinst för dem också. sen skulle jag och malin köra och hyra män som hatar kvinnor, när vi skulle köra hem startade inte bilen, tummen upp. malins batteri i mobilen var slut, och jag hade inte min med mig, tummen upp. malin, modig som hon är fick gå in och fråga i en affär om hon fick låna telefonen. hm, så vi blev hämtade med en lite mer fungerande bil.. vi har nyss ätit middag, strömming och potatismos. min katt var ungefär galen och skrek så grannarna säkerligen hörde honom, han vill ju också ha strömming! frågan är vad jag ska göra nu? det lockar grymt mycket och kolla grays anatomy på ch131, första avsnittet på säsong 6 och det kommer bli SÅHÄR JÄTTE SPÄNNANDE kan jag lova! have a nice saturday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0