whats the name of the game

hallå alla glada. idag är det söndag, veckans tråkigaste dag i regel. men idag är ett undantag, man behöver inte gå upp klockan 7 imorgon (DET ÄR JU HÖSTLOV!) jag har match och vi kommer vinna. det är ensam mamma söker ikväll. vad gör jag nu? hm. jag taggar inför matchen och jag lyckas bra, är grymt taggad. okej, jag sitter faktiskt bara och väntar på att klockan ska bli kvart i 5. då är det samling. himla tjat om min match idag då! men över till något annat. på tisdag åker vi på en volvo trip och målet är göteborg. ska kolla vovve och shoppa. OCH JAG FÅR TILLBAKA MITT MINNESKORT GOTT FOLK! DET ÄR BRABRABRABRA. JAG HAR SAKNAT DET. vill ni veta en annan ganska ointressant sak. jag hatar att läsa men anna har ungefär tvingat mig att läsa twilightböckerna och jag löd. just nu är jag på sidan 46 i boken, om jag kunde drömma. high five!

Kommentarer
Postat av: anna

GRATTIS HANNA!ÅRETS FRAMGÅNG HELT KLART!BRA JOBBAT TWILLE ÄGER!

2009-10-25 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0