bröderna lejonhjärta


hey guys. ikväll är det fotbollsavslutning för min del med bowling och pizza som jag berättade igår, will be fun. nu tänkte jag fika lite eftersom jag tuggat tuggummi i några timmar nu och det gör mig grymt hungrig, min stackars mage blir tom. hoho. man kan säga att jag är hyfsat läxfri om man vill. eftersom jag gjort det mesta på ap. men iallafall jag började 7an nu i höst. och idag hade vi kemiprov, på fredag spanskaprov. på mådag fysikprov, på onsdag+torsdag matte, och so med om jag inte är fel ute, är 7an plågeri år eller råkar det bara vara domhär veckorna?! men det ska inte bli nårra problemos, heja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad trevligt med bowling, det är ju jättekul

2009-10-01 @ 11:03:35
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0