en text säger mer än 10000 bilder

ajajaj. där blev det allt lite fel va? men för tillfället har jag inga roligheter i bilder och visa men jag tänkte bara berätta att jag har varit i skogen och plockat blåbär med syster+pojkvän, mamma och mormor. plockat och plockat, jag tittade mest på och åt lite då och då om jag ska vara ärlig. kameran var såklart med men bilderna har jag inte lagt in på datan ännu. jag har nyss dukat, malin och victor (=syster och pojkvän heheh) kommer snart hem med kräftor som vi ska äta. min bror är inte så förtjust i det så han ska äta något annat men iallafall så ska vi snart äta, FF ikväll. hehe! medan jag väntar på att de ska komma hem ska jag kolla lite på premiären av topmodel! phu. slår vad om att ingen orkade läsa allt detta. dessutom var det ju inte jätteintressant men äh. haha. jaja nu ska jag sluta babbla PUSSS! ett ps till också bara; idag såg jag emmylinnea på mcdonalds!=D

Kommentarer
Postat av: emmylinnea

sv: haha jasså, vad roligt :) men du skulle sagt hej ju!!! ;)

2009-09-06 @ 20:33:01
URL: http://metrobloggen.se/emmylinnea
Postat av: emmylinnea

sv: haha okej ;) bor du i växjö eller?

2009-09-06 @ 20:54:16
URL: http://metrobloggen.se/emmylinnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0