hej mina damer och herrar.

idag har jag och sanna bakat sesamkakor! sen tränat floorball. nu kollar jag barca, intresseklubb. men nu vet ni iallafall ungefär hur min dag sett ut. när jag kom hem från träningen upptäckte jag något positivt nämnligen en fridatidning i brevlådan, då blir man gladiz! det är faktiskt grymt att prenummerera på en tidning för rätt var det är ligger den där i lådan och väntar på mig,yoo. dessutom passar det ju bra att lägga till att kenza prydde omslaget. imorgon är det avslutning med fotbollen, jag kommer sakna det men, den som väntar på något gott...väntar aldrig för länge. vi ska iallafall bowla och äta pizza och det kan inte bli annat än grymt med my dreamteam! woho vad jag har tur! och sen hoppar vi över till något dåligt: det suger jättehårt att minneskortet till min älskling är sönder men det ska fixas snart och ÅHHHH vad bilder det kommer då. vad var det jag sa, den som väntar på något gott, VÄNTAR ALDRIG FÖR LÄNGE! ha det bäst, vi hörs♥


Kommentarer
Postat av: Leia

Hej!



Hur är det? =)

2009-09-30 @ 13:59:51
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0