hey there delilahhhhhhhhhhhhhhh. shit vad jag babblar asså.

idag har jag kommit hem från äventyr med mamma o pappa. vi har gått på stan och kollat fotboll. ätit på harrys. jag har förstås köpt lite kläder, fast inte så mycket, därför blir det en shoppingtur imon med! nej jag skojar bara. eller jag skojar inte för imon ska jag på shoppingtur 2 med kusinerna. men iallafall, detvillsäga: jag shoppade i lördags och idag frågade anna om jag ville följa med dom imon. det ville jag såklart även om jag kanske inte kommer handla så mycket. hihi. idag köpte jag iallafall, jeansskjorta, linne, & vinterskor som kallas uggs om jag inte ät helt fel ute. det var nog det. tror jag. imon har jag planerat och köpa tights och ett armband iallafall. detta jag nämner kommer ni säkert få se på bilder någon gång i tiden. vill ni veta vad jag mer har köpt? TRESemme shampo, lite sånthär braförhåret shampo ska det vara om jag inte fattat fel. 90kr/900 ml. det är faktiskt inte dyrare än vanligt eftersom flaskan är så stor. jag rekommenderar det haha. fast inte för att jag vet vad som är bra för håret och så men jag har läst det på blondinbellas blogg o jag antar att hon vet hehe. VAD JAG BABBLAR DÅ! nu ska jag krypa ner i sängen även om jag inte är så himla trött.. jag somnade runt halv 10 igår och vaknade vid 9. det är 11.5 timme. sen efter frukosten sov jag frukost. i typ 2.5 timme till! 14 timmar. inte dåligt! NATINATI


Kommentarer
Postat av: Alice Lindow:)

Hahahaha, babblet ligger nog i släckten ;)

2009-09-21 @ 17:44:06
URL: http://liindow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0