linne med rosett.




ett tröja mamma skulle slänga som fick bli ett linne med rosetter!

dehär bilderna är inte tagna med min systemkamera, utan familjens gamla kamera. det är nämnligen något fel på minneskortet i the big camera. men jag hoppas det ska kunna bli fixat imon en snar framtid, tills dess får jag väl klara mig med en 5 megapixlare! ikväll är jag på glatttrötthumör iallafall. alltid lika trött på fredagar och alltid lika glad. jag har kollat på min bror när han spelade fotboll idag också, och pappa as the coach. ja min papa är tränare för min bror division 5 gogogo! de vann iallafall med 4-0. har också ätit tacos. yumie. nu vill mamma att jag ska kolla dirty dancing med henne så jag får la ställa upp. imorgon står shopping på schemat, jag, mamma, pappa åker iväg, shoppar och kollar fotboll. mysi. detta blev iallafall ett väldans långt inlägg med kanske mindre viktig information,hehe. puss hej leverpastej & hoppas ni har en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0